Podzimní Liberec

• Napsal: MALINA
  • Datum: 01.11.2015

V úterý, ten zlověstny den plný obav z fyziky se nakonec ukázal jako počátek pěkného dobrodrůža chippewanů, kteří se po školách sešli na nádraží v České Lipě a odtud jsme odfrceli vláčkem až pod chloubu Libereckého kraje a to samotný Ješted.

Jen co jsme dorazili pod vedením lokomotivy Matěje, tak jsme se pěškobusen vypravili na místo přespání. Navečeřeli jsme se a vyšli si ještě na procházku kde jsme si užili schovku, objevili místní hřiště s íbr houpačkou a poté se vrátili do naší spálny. Mezitím co ostatní uspávali prcky, my(já, Anetka, Anežka a Dáša) jsme byli celou dobu venku a povídali si. Potom co na nás Zdenda po několikáté přišel, jsme se už nakonec i my vypravili na kutě i když se nám vůbec nechtělo.

Ráno jsme se probudili nějak tak všichni naráz a nás pár starších kluků jsme se v čele s náčelníkem vypravili okupovat místní sámošku. Po návratu s čajem,chlebem, rohlikama, nutellou a narmeládou jsme se všichni nasnidali a počali jsme se bavit Zdendovýma hrama až do oběda, který se skládal z čínské polévky a případně toho co si kdo ponechal z předešlého dne. Po obědě jsme se vypravili na malý okruh směrem na nedaleký vrcholek Špičák, kde jsme s překvapením zjistili přítomnost discgolfoveho hřiště a také vhodný místo k vyvětráni našich draků. Po odpočinku od chůze, ale za to nervydrásajicim boji s vysláním draka do oblak, jsme se vypravili dále po cestě a pomalinku jsme přešli do lesa. Zde začaly hry ať už to byla bomba na entou nebo snad pikolu, jsem si jist že si to všichni uzili stejně hodně jako já. Nyní po návratu na naše krátkodobé bydlište si zde hrajeme hry, odpočíváme a někteří šikovnější jedinci nam kuchtí večeři. Po velmi chutné večeři, jenž nam Mára ukuchtil jsme se tak nějak my starší vypravili ven a chuděra Zdenda to tu všechno musel uspat, když jsme se vrátili zjistili jsme že se jeden z nás bude muset obětovat a pomoct prcky uspat, schytala to Dáša, po poslední večerní procházce tento den jsme zjistili, že Dáša za to udělala největší oběť, ačkoli úspěšnou .... Usla mezi dětmi. Po tomto zjištění jsme se všichni tak nějak uložili a šli spát.

Tento pěkný den, po lepším spánku než poslední den, jsem se probudil pomalu až když se kluci vrátili s nákupem ingrediencí na dnešní svačinu. Převlékli jsme se trochu poklidili, nastěhovali stůl a lavice a po pár minutách se z místnosti ozývalo pouze už jen prežvykování a mlaskání. Po velmi chutné snídani jsme se dozvěděli dnešní program hurááá do bazénu. Sbalili jsme se, jak my tak i mrňouskové a vyrazili jsme na zastávku, jen co jsme dorazili k Babylonu všichni jsme prošli Ištařinou bránou a Mardukovou cestou a čekali jsme až se k nám připojí Aďan se Sančou a Romanem a abych nezapomněl tak i na největší zlobidlo oddílu, tedy malého Bertíka. Poté se Zdenda s Lůcou vydali domluvit nám bazén ... Nějak tam tak sedíme a najednou nám je oznámeno že je dnes zavřeno, ale naštěstí se nám naskytne nová možnost a to Liberecký bazén. Vyrážíme tedy přes město až do bazénu a první co zaujme naše pohledy tobogán. Je nám řečeno že tento tobogán je prý nejdelší mezi Mnichovem a moskvou, celých 150 metrů. Po bazénu jsme se každý nějakým způsobem nasytili, nejčastěji to byla pizza a to hnedka v místní restaurací, takže jsme to nevěděli, ale pomalinku nam zde mezi prsty protékal čas. Když už jsme si to konečně uvědomili ... Zjistili jsme že asi tento den žádný Ještěd nebude. Všichni se tomu po bazénové únavě nebránili a tak jsme se vydali na cestu do našeho obydlí, cestou zpátky jsme nabrali v naší oblíbené sámošce přísady na večeři a dorazili jsme na naše místo. Večeře se dělala, ale pouze pro prcky, my starší jsme se rozhodli dojít se navečeřet do Nisy a to nejčastěji asi KFC, po večeři jsme si ještě dali zmrzlinu jakožto sladkou třešínku na konci dne a vyrazili jsme zpátky.Po návratu už jsme si jen povídali a já mezitím sepisoval opět další den tohoto bezvadného výletů. Teď tu všichni ležíme a pomalu, ale jisté usínáme.

Tak jo poslední den nebo-li cesta domu. Po krásných 4 dnech strávených v Liberci s touto bezva partou si přeci jen každý uvědomuje jak se těší domů... Ať už do měkké postýlky nebo snad do sprchy. Ráno probíhá podobně jako každé jiné, vstaneme, někdo dojde pro snídani někdo ju přípraví atd atd ... Tentokrát jsem se ujmul přípravy já a myslím to ve spolupráci Zdendy a Anežky pak šla práce pěkně od ruky, zachvili už všichni spokojeně snídali a někteří rychlejší jedinci si už balili. Po pečlivém zabalení jsme batohy vynesli ven a na oroseném trávníku jsme si zahráli pár her. Za přibližně hodinu jsme se vypravili na autobus, který nás odvezl do centra a zde jsme doťapali do Iqlandie. Po 3 hodinkách strávených v Iqlandii se i na našich malých členech podepisovaly známky únavy, nejčastěji asi kvůli skluzavce někdy možná bublinám, ale i tak myslím že si to tam užili stejně tak jako já. Po Iqlandii jsme se už vypravili na vláček a ještě než jsme nasedli.. Tak jsme se všichni občerstvili párkem v rohlíku. Po svačince jsme se dostali na vlak a odjeli domů, kde už nás netrpělivě očekávali rodiče.

Malina

Jméno:
Název:
Váš text:
Kontrola 3+5=: (výsledek je: 8)

heeej
Autor: Dáša Datum: 04.11.2015
Jako já se tu obětuji a děti se mi smějí že mluvím jako opilá(přtom jen hraju nafrněného jelena se zlatýma parohama)na a pak mi jěště usnou na rukách a to nemilé chrápání mi jde přímo do uší! Tak to chce nějaký bonus do hry o večeři,ne?

Nejbližší akce

Víceboj

Podporují nás:

Děkujeme nadačnímu fondu společnosti Veolia, který finančně podpořil naše letošní letní táboření na Naději.

Nejnovější komentáře

• Korálkové činy u Dvořáků

17.01.2018 | Petr Dvořák

Dost nepříjemné :D . Takže vlastně taky držíš otužování ;).

• VÝLET NA TISKÉ SKÁLY

13.11.2017 | René

Nejlepší na poslední fotce je ten plakát se mnou při výstupu na Mount Holák :-D Nééé, blábolím, super článek Máťo, Rena

• Moje 1. výprava s Chippewou

01.11.2017 | Dáša

Achjo, to je tak úžasný :D. Hele, ty jsi takovej spisovatel, že to snad ani není možný... Fakt super článek!

01.11.2017 | Vojta

Ahoj Máťo, na to se můžeš spolehnout :-)

• Moje 1. výprava s Chippewou

01.11.2017 | Matěj

ahoj Vojto, ten článek byl suprovej. Doufám, že tu hru CLUEDO přineseš i příští výlet!

• PLESKOTSKÉKLÁNÍ

04.06.2016 | Malina

Pěkný článek a ta fotka .... ještě lepší :D

• V Pleskotech měli supr kladivo

01.06.2016 | Tereza Šplíchalová

Nejvíc se mi líbilo naše tajemství Zdendo a Máťo :) a ta hra na pavouky, jinak všechny hry byli super. Ještě se mi líbil

01.06.2016 | Zdeněk

Já se hlavně těším, až tudle fotku uvidí Dart Vader, Bumbble Bee, Nšoči a pirát Transformer tak zhruba za 15 let :-)