Výprava na Horní sedlo

• Napsal: Matouš
  • Datum: 04.10.2018

Když jsme přišli k chatě, tak jsme chvilku hráli žaludovanou. Potom Zdenda přijel, vyndal baťohy a my jsme je nosili dovnitř. Odnášeli jsme i jídlo a buchty. Potom jsme se ubytovali a šli jsme se navečeřet. Když jsme se najedli, tak jsme si šli dělat něco nahoru. Mohli jsme dělat různý věci – rozbalit spacáky, vyndat si pyžamo a ten, kdo chtěl, se šel vykoupat, ale já jsem zrovna nechtěl. Takže jsem čekal, až se vykoupou a pak jsme hráli hry. Pak jsme šli spát a Zdenda nám čet pohádky – indiánské příběhy.

V pátek ráno jsme se probudili a byly fighty ve spacácích – prostě rvačka. Potom byla snídaně, bylo tam strašně moc buchet a měl jsem čaj v Obi hrnku. Pak jsme to Zdendovi pomohli uklidit a rozdali se zpěvníčky – večer se pak z nich zpívalo. Šli jsme ven zahrát si Lakros a šli jsme na oběd. K obědu byla svíčková nebo hovězí guláš. Já jsem si vybral svíčkovou. A 3 knedlíky. Odpoledne jsme šli na procházku, po cestě jsme se zastavili v lese, na krásným mechu, tam jsme si mohli stavět domečky, ale nás kluky napadlo si zahrát „První šiškovou“. Potom jsme šli na Sloní kameny. Večer jsme zpívali ze zpěvníčků, pak jsme si zahráli hry a šlo se večeřet. K večeři byly párky v rohlíku.

V sobotu jsme zase šli na výlet do lesa. Nejdřív jsme hráli schovku, než přijde Mikeš – on byl na florbalovým zápase, a když přišel, tak jsme začali orienťák. Bylo to o tom, že jsme hledali oranžovo-bílý lampiónky, na kterých byla čísla, a my jsme si ty čísla museli napsat na papírek a potom jsme na to číslo procvakli kleštičkama nějaký symbol. Večer jsme opejkali buřty. Měli jsme k tomu chleba nebo rohlík a kečup. Potom jsme šli do chaty a zpívali jsme ze zpěvníčků. Pak jsme šli spát a Renata nám četla Macha a Šebestovou, akorát že místo jmen v tý knížce říkala jména dětí z turisťáku. Já jsem byl pan ředitel zoologický a Johanka byla zlobidlo. S Tóňou a Danielkou, který házely opicím vajíčka natvrdo a chleba s máslem a jedna opice pak z toho byla celá zelená a museli jí pumpovat žaludek. Potom jsem tam přišel já, k těm zlobidlům, jako v tý pohádce, a říkal jsem jim, aby to už nedělali. A paní učitelka Dáša jim k tomu ještě vynadala.

V neděli jsme museli makat, protože jsme si nestihli zabalit baťohy a museli jsme to dělat všechno ráno. Potom jsme vyrazili na vlak, ta cesta mi připadala kratší, než když jsme šli tam. Ten, kdo měl s sebou peníze, si mohl jít s Malinou do krámu koupit třeba pití nebo brambůrky. A já neměl peníze, takže mi, mami, prosim tě, příště ňáký dej. Koupil bych si ty brambůrky! Zpátky jsme jeli modrým žluťákem – jako rychlíkem, ale byl to osobák. Pomalej.

Matouš

Nejbližší akce

Víceboj

Podporují nás:

Děkujeme nadačnímu fondu společnosti Veolia, který finančně podpořil naše letošní letní táboření na Naději.

Nejnovější komentáře

• Korálkové činy u Dvořáků

17.01.2018 | Petr Dvořák

Dost nepříjemné :D . Takže vlastně taky držíš otužování ;).

• VÝLET NA TISKÉ SKÁLY

13.11.2017 | René

Nejlepší na poslední fotce je ten plakát se mnou při výstupu na Mount Holák :-D Nééé, blábolím, super článek Máťo, Rena

• Moje 1. výprava s Chippewou

01.11.2017 | Dáša

Achjo, to je tak úžasný :D. Hele, ty jsi takovej spisovatel, že to snad ani není možný... Fakt super článek!

01.11.2017 | Vojta

Ahoj Máťo, na to se můžeš spolehnout :-)

• Moje 1. výprava s Chippewou

01.11.2017 | Matěj

ahoj Vojto, ten článek byl suprovej. Doufám, že tu hru CLUEDO přineseš i příští výlet!

• PLESKOTSKÉKLÁNÍ

04.06.2016 | Malina

Pěkný článek a ta fotka .... ještě lepší :D

• V Pleskotech měli supr kladivo

01.06.2016 | Tereza Šplíchalová

Nejvíc se mi líbilo naše tajemství Zdendo a Máťo :) a ta hra na pavouky, jinak všechny hry byli super. Ještě se mi líbil

01.06.2016 | Zdeněk

Já se hlavně těším, až tudle fotku uvidí Dart Vader, Bumbble Bee, Nšoči a pirát Transformer tak zhruba za 15 let :-)