Žlutá chata na Horním Sedle

• Napsal: Juráš
  • Datum: 02.10.2018

Mamka nás odvezla na nádraží, byla tam s náma 10minut a pak jsme tam zůstali sami. Po chvilce přišla Dáša a pak všichni ostatní. Šli jsme na vlak a odjeli jsme Žralokem. Malina nás při jízdě rozesmíval a kdyý jsme dojeli na nádraží nevim kde, tak jsme šli na chatu.Cesta byla dlouhá, povídal jsem si s Matyášem. Došli jsme do vesnice Černá Louže, kde minule Róza spadla do louže a s Dášou jsme se tomu zasmáli. Šli jsme pak lesem, pak po silnici a pak jiným lesem až k chatě. Zdenda přijel chvíli po nás. Vzali  jsme si věci a šli se ubytovat. Spali jsme všichni nahoře. Vedle mě Maty a Mikeš. Po chvilce volného času byla svačina. Pak jsme až do večera blbli a pak šli spát.

Druhý den ráno jsme měli k snídani buchty. Po snídani jsme šli zpívat do jídelny. Dostali jsme zpěvníček a zpívali třeba písničku Lokomotiva, Magdaléna nebo Cesta. Malina k tomu hrál na kytaru. Po zpívání jsme se šli připravit na tůru. Šli jsme na Sloní kameny, cestou jsem Bertíkovi vyprávěl Dračí doupě. Pár odvážlivců šlo na skálu, kde jsem Zdendovi držel kameru a to mě fakt bavilo. Pak Zdenda vzlétl s dronem, vyfotil a natočil nás.
Pak jsme slezli ze skály dolů, vzali si batohy a šli nahoru do kopce. Kopec byl hodně strmý a bylo těžké na něj vyjít. Na kopci byla velká mlha, ale přesto jsme věděli kudy jít. Šli jsme lesem až k silnici, kde se nás Zdenda ptal, co je v dálce za zámek. To jmého zámku už si nepamatuju :D

Holky si navzájem napichovaly svoje čepice na klacky. A já jsem jim to sbíral.
Na chatě nás čekal oběd. Svíčková nebo guláš. Dal sjem si svíčkovu. Byla dobrá. Odpoledne jsem šli ještě na jednu tůru, tam jsme s klukama hráli šiškovanou. Zdenda nás fotil dronem. Cestou zpět na chatu jsme museli sbírat dříví na oheň. S klukama jsme ho lámali a rozdělovali na živé a neživé. Zdenda pak zapálil oheň a začali jsme opékat buřty. Já jsem si dal nejdřív topinku a pak až buřta. Pak byl večerní klid. Psali jsme si vandrovní knížky. Pak čistit zuby a spát. Nesprchoval jsem se, protože holky tam byly hrozně dlouho a my jsme to už pak nestihli. Před spaním nám Renča četla pohádku Mach a Šebestová, akorát používala naše jména.
Další den ráno jsme měli zase buchty od maminek. Šli jsme ven , hrát lakros. Vsadil jsem se s Dášou o oběd, že skočím side flip a Dáša udělá doble backo a sajda. Nevyhrál ani jeden, protože oba jsme to splnili. Až na to, že Dáša to hodila lakroskou a já normálně tělěm.

Pak jsme šli na chatu na čočkovou polívku. Po obědě jsme šli s kulkama skátat horse challenge , to je parkurová výzva. Já jsem byl s Matyášem a Máťa s Aďanem. My s Matym jsem vyhráli a kluci museli plnit trest. A to, že si lehnou a my nad nima vítězně zařveme.
Pak jsme šli všichni na orienťák. Než se ale připravil, hráli jsme s Renčou hry, třeba na schovku nebo cukr káva. Pak jsme se připravili na startovní pozice, tedy na cestu. Vyběhli jsme a ja jsem hned jeden orientační bod viděl a rozeběhnul se za ním. Ale podtrhla se mi noha a spadl jsem, takže první tam byl Mikeš. Někdo nasbíral všech 15 orientačních bodů, já jen 13, protože 2 byly dobře skryté.
Na sváču jsme dostali bílé Kaštany. Zpátky na chatě jsme měli klid. Ale při klidu se Aďan s Mikešem porvali. Jen tak. Ze srandy. Pak jsme šli dolů zpívat písničky. Pak byla véča - hot dogy. Pak se šli někteří koupat, ale nejdřív si Aďan s Mikešem dali studenou sprchu, aby se osvěžili . Jak se prali, byli zadýchaní.
Pak jsme šli spát a zas Renča povídala pohádky.
Další den jsme ráno dojedli všechny buchty co ještě zbyly a šli sjme balit. Věci jsme odnesli pře chatu, kde je Zdenda naložil do auta. Já jsem ještě utíral stoly a zvedal židle.
Když bylo vše hotové, šli jsme hrát s Malinou "Dobrý den, pojďte ven". Po dvou kolech jsme se vydali na nádraží , tam jsme nasedli do modrobílého vlaku do České Lípy, kde na nás čekaly maminky.

JURÁŠ

Jméno:
Název:
Váš text:
Kontrola 3+5=: (výsledek je: 8)

Nejbližší akce

Víceboj

Podporují nás:

Děkujeme nadačnímu fondu společnosti Veolia, který finančně podpořil naše letošní letní táboření na Naději.

Nejnovější komentáře

• Korálkové činy u Dvořáků

17.01.2018 | Petr Dvořák

Dost nepříjemné :D . Takže vlastně taky držíš otužování ;).

• VÝLET NA TISKÉ SKÁLY

13.11.2017 | René

Nejlepší na poslední fotce je ten plakát se mnou při výstupu na Mount Holák :-D Nééé, blábolím, super článek Máťo, Rena

• Moje 1. výprava s Chippewou

01.11.2017 | Dáša

Achjo, to je tak úžasný :D. Hele, ty jsi takovej spisovatel, že to snad ani není možný... Fakt super článek!

01.11.2017 | Vojta

Ahoj Máťo, na to se můžeš spolehnout :-)

• Moje 1. výprava s Chippewou

01.11.2017 | Matěj

ahoj Vojto, ten článek byl suprovej. Doufám, že tu hru CLUEDO přineseš i příští výlet!

• PLESKOTSKÉKLÁNÍ

04.06.2016 | Malina

Pěkný článek a ta fotka .... ještě lepší :D

• V Pleskotech měli supr kladivo

01.06.2016 | Tereza Šplíchalová

Nejvíc se mi líbilo naše tajemství Zdendo a Máťo :) a ta hra na pavouky, jinak všechny hry byli super. Ještě se mi líbil

01.06.2016 | Zdeněk

Já se hlavně těším, až tudle fotku uvidí Dart Vader, Bumbble Bee, Nšoči a pirát Transformer tak zhruba za 15 let :-)